Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Bezpieczeństwo i zaufanie Klientów jest dla nas najważniejsze. Dane, które nam przekazujesz są zabezpieczone protokołem SSL: dane z formularza rejestracyjnego są szyfrowane, a tożsamość jest dodatkowo autoryzowana.
Na stronie sklepu prezentowane są wyłącznie dostępne towary. Jednak w przypadku braku jakiegokolwiek towaru niezwłocznie poinformujemy o tym klienta.
Zapisując się do newslettera będziesz na bieżąco informowany/a m.in. o: akcjach promocyjnych, nowościach oraz wyprzedażach.
Jest to system płatności pośredniczący między klientem, a sklepem. Po dokonaniu wpłaty przez klienta w ciągu paru minut dostajemy potwierdzenie dokonania płatności i możemy przejść do realizacji zlecenia.
Tak, możesz tę kwotę przelać bezpośrednio na nasze konto, poinformuj nas o tym telefonicznie lub mail-owo, jednakże ta forma płatności może wydłużyć termin realizacji wysyłki. Wówczas towar zostanie wysłany gdy pieniądze pojawią się na naszym koncie.
Na płatność czekamy 3 dni robocze, w przypadku gdy pieniądze nie wpłyną na konto, kontaktujemy się z klientem i pytamy czy zamówienie ma zostać anulowane.
Wszystko zależy od rodzaju płatności jaki został wybrany przy zamówieniu. Składając zamówienie do godz. 12:00, przy wyborze płatności internetowych PayU lub wysyłki kurierskiej za pobraniem, towar dostarczany jest następnego dnia roboczego. Natomiast wybierając opcję przelew bankowy, towar wysyłamy od razu po tym jak pieniądze pojawią się na naszym koncie.
Należy wypełnić formularz zwrotu, który w formie papierowej został dołączony do zamówienia i wraz z towarem odesłać na adres: Stanisław Dolny 375, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. Dodatkowo można poinformować nas o tym mail-owo na adres sklep@olalakids.pl.
Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu w którym go otrzymałeś/aś, bez podania przyczyny (jednak na załączonym do paczki formularzu zwrotu widnieje takie zapytanie - to nam bardzo pomaga by na przyszłość w jakimś stopniu eliminować takie sytuacje).
Tak, według prawa mamy obowiązek zwrócić koszt najtańszej opcji wysyłki, natomiast przy częściowym zwrocie zamówienia koszt wysyłki nie zostanie zwrócony.
Nie zdarzyła się jeszcze taka sytuacja, ale zawsze przy odbiorze paczki należy sprawdzić czy paczka jest dobrze zamknięta i nie była już otwierana. Gdyby jednak zdarzyła się taka sytuacja, należy nas niezwłocznie o tym poinformować, możemy wtedy sprawdzić nagranie z pakowania i podjąć ewentualne kroki.
Tak, wysyłamy poza granice Polski, po wcześniejszym uzgodnieniu formy dostawy.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.