Częste pytania (FAQ)
  • Bezpieczeństwo i zaufanie Klientów jest dla nas najważniejsze. Dane, które nam przekazujesz są zabezpieczone protokołem SSL: dane z formularza rejestracyjnego są szyfrowane, a tożsamość jest dodatkowo autoryzowana.
  • Na stronie sklepu prezentowane są wyłącznie dostępne towary. Jednak w przypadku braku jakiegokolwiek towaru niezwłocznie poinformujemy o tym klienta.
  • Zapisując się do newslettera będziesz na bieżąco informowany/a m.in. o: akcjach promocyjnych, nowościach oraz wyprzedażach.
  • Jest to system płatności pośredniczący między klientem, a sklepem. Po dokonaniu wpłaty przez klienta w ciągu paru minut dostajemy potwierdzenie dokonania płatności i możemy przejść do realizacji zlecenia.
  • Tak, możesz tę kwotę przelać bezpośrednio na nasze konto, poinformuj nas o tym telefonicznie lub mail-owo, jednakże ta forma płatności może wydłużyć termin realizacji wysyłki. Wówczas towar zostanie wysłany gdy pieniądze pojawią się na naszym koncie.
  • Na płatność czekamy 3 dni robocze, w przypadku gdy pieniądze nie wpłyną na konto, kontaktujemy się z klientem i pytamy czy zamówienie ma zostać anulowane.
  • Wszystko zależy od rodzaju płatności jaki został wybrany przy zamówieniu. Składając zamówienie do godz. 12:00, przy wyborze płatności internetowych PayU lub wysyłki kurierskiej za pobraniem, towar dostarczany jest następnego dnia roboczego. Natomiast wybierając opcję przelew bankowy, towar wysyłamy od razu po tym jak pieniądze pojawią się na naszym koncie.
  • Należy wypełnić formularz zwrotu, który w formie papierowej został dołączony do zamówienia i wraz z towarem odesłać na adres: Stanisław Dolny 375, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. Dodatkowo można poinformować nas o tym mail-owo na adres sklep@olalakids.pl.
  • Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu w którym go otrzymałeś/aś, bez podania przyczyny (jednak na załączonym do paczki formularzu zwrotu widnieje takie zapytanie - to nam bardzo pomaga by na przyszłość w jakimś stopniu eliminować takie sytuacje).
  • Tak, według prawa mamy obowiązek zwrócić koszt najtańszej opcji wysyłki, natomiast przy częściowym zwrocie zamówienia koszt wysyłki nie zostanie zwrócony.
  • Nie zdarzyła się jeszcze taka sytuacja, ale zawsze przy odbiorze paczki należy sprawdzić czy paczka jest dobrze zamknięta i nie była już otwierana. Gdyby jednak zdarzyła się taka sytuacja, należy nas niezwłocznie o tym poinformować, możemy wtedy sprawdzić nagranie z pakowania i podjąć ewentualne kroki.
  • Tak, wysyłamy poza granice Polski, po wcześniejszym uzgodnieniu formy dostawy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl